SimsPlanet2 Forum index SimsPlanet2 Forum index
Registreren - Zoekmachine - Gebruikerslijst - Teamleden - Uitleg over plaatjes - Bezoek SimsPlanet2 - Inloggen
Reageren Pagina 4 van 10
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
MarkSP2's Sims 3 Wereldavonturen plaatjes!
Auteur Bericht
Reageren met citaat
Bericht  
als ik eerlijk moet zijn ik had meer verwacht van frankrijk Wink
een paar vraagjes

1) Kun je de eifeltoren bezoeken of is het wat dercoratie in de verte
2) zitten er extra kleren in het spel en kapsels ?

Klik hier voor het verhaal
-----------------------------------------------------------------------------
Profiel bekijken Stuur privébericht
Reageren met citaat
Bericht  
wauw! De chinese muur! hebbe!

Bericht  
Ik vind de plaatjes van Frankrijk toch ook wel mooi, het is gewoon anders.
Mark gefeliciteerd met je ouders Smile

Reageren met citaat
Bericht  
briank schreef:
Super plaatjes!

Zou ik ook gelijk een vraag mogen stellen? Waar overnacht je,
alleen in een tent, of kun je ook in een hotel slapen?

Je overnacht op het basiskamp, dat is de plaats waar je aankomt zodra je in een buurt bent. Dit is een soort hotel, met bedden. Je kunt ook in een tent slapen, of op banken ergens in gebouwen in een buurt. Smile

@xXJulietjuhXx; Eiffeltoren bezoeken kan niet, het is decoratie net als een antenne in bijvoorbeeld Sunset Valley of Riverview. Er zitten nieuwe kapsels voor vrouwen in het spel, voor mannen niet. Wel zijn er nieuwe hoofddeksels (petten, doekjes, etc...) voor mannen én vrouwen, dus geen nieuwe kapsels voor mannen. Wel is er nieuwe kleding voor mannen en vrouwen. Smile

Bedankt voor de felicitaties mensen. Smile

Reageren met citaat
Bericht  
MarkSP2 schreef:
briank schreef:
Super plaatjes!

Zou ik ook gelijk een vraag mogen stellen? Waar overnacht je,
alleen in een tent, of kun je ook in een hotel slapen?

Je overnacht op het basiskamp, dat is de plaats waar je aankomt zodra je in een buurt bent. Dit is een soort hotel, met bedden. Je kunt ook in een tent slapen, of op banken ergens in gebouwen in een buurt. Smile

@xXJulietjuhXx; Eiffeltoren bezoeken kan niet, het is decoratie net als een antenne in bijvoorbeeld Sunset Valley of Riverview. Er zitten nieuwe kapsels voor vrouwen in het spel, voor mannen niet. Wel zijn er nieuwe hoofddeksels (petten, doekjes, etc...) voor mannen én vrouwen, dus geen nieuwe kapsels voor mannen. Wel is er nieuwe kleding voor mannen en vrouwen. Smile

Bedankt voor de felicitaties mensen. Smile

KAn echt niet meer w8ten Smile
Wel jammer van de eiffeltoren ik had er me zo erg op gericht naja
ps. zou je eens een paar vrouwenkapsel kunnen showen ? Smile ( als je tijd hebt natuurlijk )

Klik hier voor het verhaal
-----------------------------------------------------------------------------
Reageren met citaat
Bericht  
Volgensmij is Frankrijk dezelfde wijk als Riverview maar dan met franse dingen.

Bericht  
Ziet er super uit vooral Egypte en China ik denk dat ze daar ook de meeste tijd in hebben gestoken.
als ik Frankrijk zie vindt ik het enigszins teleurstellend maar ik mag niet te vroeg oordelen. Wink

Egypte en China vind ik persoonlijk veel boeiender dan Frankrijk. Dat komt ook omdat Frankrijk nogal kaal is, en de cultuur veel lijkt op Nederland. Egypte en China zijn specialer vind ik. Verder vind je in Frankrijk allemaal Chinese dingen, wat ik apart vind. Er is een museum vol met Chinese spullen, en in winkeltjes vind je ook veel Chinees spul. Het voelt niet echt als Frankrijk.

Egypte vind ik erg mooi, vooral omdat het totaal anders is dan Riverview en Sunset Valley. China heel veel bossen en hoge heuvels met huisjes erop, dat vind ik erg mooi! Smile

Reageren met citaat
Bericht  
Erg mooie plaatjes, Mark! Surprised

De Chinese Muur ziet er echt gaaf uit Smile

Frankrijk vind ik in tegenstelling tot de meesten wél leuk Smile De gebouwen zier er erg Frans uit, maar ik moet inderdaad wel zeggen dat het meer op een of ander klein verlaten dorpje lijkt dan op een grote stad. En waarom staat die Eiffeltoren in godsnaam zo ver weg?!

Nouja, erg mooie plaatjes, het ziet er echt super uit! Very Happy

Bericht  
Dankje! Very Happy

Die Chinese muur is ook mooi, en heel lang! Helaas kun je 'm niet belopen...

Hier wat nieuwe foto's van Egypte. Ik heb net de kleine piramide bezocht, en nu zit ik in de grote. Veel kamers, heel veel dingen die je moet ontdekken, zoals deuren, gaten in de muur, of je moet voorwerpen weghakken of verschuiven om toegang te krijgen tot een andere kamer. Hier wat foto's. Smile

Reageren met citaat
Bericht  
Mooie plaatjes, hoe is dat vrouwtje weer bijgekomen bij die mummie? Smile

Reageren met citaat
Bericht  
stoer Very Happy echt superleuke plaatjes, ook leuk dat je nu meer moet doen enzo Very Happy

Reageren met citaat
Bericht  
Echt leuke plaatjes weer Smile

Bericht  
Athina schreef:
Mooie plaatjes, hoe is dat vrouwtje weer bijgekomen bij die mummie? Smile

Haha, ik ging zo'n schatkist openen, kwam ineens die mummie... Ik schrok wel ff, want ik wist niet wat ie zou doen. Toen hadden ze een gevecht en die vrouw bleef bewusteloos op de grond liggen. Na een paar minuten werd ze weer wakker en ging ze weer verder... Smile

Ik moet zeggen dat ik wel de cheat 'Testingcheatsenabled true' gebruik. Als je in het basiskamp op de brievenbus klikt met shift, krijgt je Sim een goed humeur. Zonder die cheat zouden Sims telkens hun humeur in het rood hebben omdat 't nogal zwaar werk is om dingen te verwijderen en te ontdekken.

SimsPlanet2 Forum index - De Sims 3 Wereldavonturen - Algemeen & vragen forum - MarkSP2's Sims 3 Wereldavonturen plaatjes!

Reageren Pagina 4 van 10
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
© SimsPlanet2.com 2010. Alle rechten voorbehouden.
Systeem door PhpBB